سوالات متداول FAQ

روند ثبت سفارش

برای سفارش، به صفحه محصول مورد نظر بروید و گزینه “افزودن به سبد خرید” را انتخاب کنید. سپس مراحل خرید را دنبال کنید و اطلاعات لازم را وارد کنید.

راهنمای خرید

در صفحه سبد خرید یا مراحل پرداخت، گزینه “کد تخفیف” را جستجو کنید و کد تخفیف خود را در اینجا وارد کنید. مبلغ تخفیف به طور خودکار اعمال می‌شود.

بله، شما میتوانید برای ثیت سفارش با شماره ها زیر تماس بگیرید:

07136667486

09173157948

09173043850

بله، اگر ساکن شهر شیراز هستید میتوانید به شعبه های حضوری ما مراجعه کنید.

شعبه یک

شیراز – مجتمع تجاری خلیج فارس – ورودی 5 – روبروی دفتر مدیریت بازار – پلاک 0104

شعبه دو

شیراز – خیابان انقلاب – بعد از خیابان منوچهری – نبش کوچه 17 – جنب نمایندگی کویر موتور

تمامی سفارشات با پست خصوصی ارسال میشود و هزینه به صورت پس کرایه در محل پرداخت می شود.

برای شهر شیراز ارسال از طریق پیک صورت می گیرد.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.

بازگرداندن کالا

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 7 روز پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش برنتین جهاز اطلاع داده شود.

پس از دریافت محصول حداکثر تا 7 روز فرصت دارید مرجوعی کالا را به ما اطلاع بدهید.

کالا های دسته بندی آرایشی و بهداشتی قابل مرجوع شدن نیستند.

پیگیری و پشتیبانی

همه روزه از ساعت 9 الی 22 میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

07136667486

09173157948

09173043850

پس از وارد شدن به حساب کاربری وارد بخش تیکت ها شوید و پس از انتخاب کردن دپارتمان مورد نظر تیکت خود را ثبت نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

ورود و ثبت نام

از سربرگ بر روی آیکن حساب کاربری کلیک کنید و از منوی باز شده گزینه ساخت حساب کاربری را انتخاب کنید.

در پنل کاربری وارد بخش اطلاعات حساب کاربری شوید.

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت آدرس ها مراجعه نمایید.

پاسخ سوال خود را دریافت نکردید؟